Medlemsavgift
For tiden er medlemsavgiften kr 400 kr per år for enkleltmedlemmer og kr 430 for familiemedlemskap. Ved innmelding godtar du Ski Historielags behandling og bruk av personopplysninger.

Som medlem får du årlig blant annet:

• Ski Historielags årskalender
  • Follominne

Begge er fullspekket med interessant lokalhistorie i tekst og bilder. Årboken Follominne har lokalhistorie fra hele Follo, mens historielagets årskalender bare inneholder stoff fra gamle Ski kommune. Tidligere årskalendere kan fås ved henvendelse til styret eller kalenderkomiteen.

Utfylling

•  Alle felt med rød stjerne må fylles ut.
  • I feltet 'Emne' skriver du Innmelding.
  • I feltet 'Melding' skriver du adressen din.
  • Du må også skrive navn, e-post og mobil til eventuelt familiemedlem i feltet 'Melding'.

Betal til bankkonto 1612 60 35946 (Ski Historielag). Husk navnet ditt på innbetalingen.

NB!! Ikke trykk flere ganger på 'Send'. Det tar litt tid før du får tilbakemelding om at meldingen er sendt.

Ski historielag
Telefonnr. 90055410